فونت فارسی شهداد

فونت فارسی شهداد
نوع فایل
font
حجم فایل
212 KB
تاریخ انتشار
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
افزودن به سبد خرید

فونت شهداد حضور یافته تا شاه باشد، حضور یافته تا در میدان نبرد تکنوازی کند.آمده تا با وجودش، یادآور شب های زیبای کلوت شهداد باشد. آمده تا با نمایان کردن جلوه اش، زیبایی بخش کارهایتان باشد.

شهداد از دسته فونت های متن، خوانایی و جذابیت بسیاری دارد که برای انواع متن های کوتاه در طراحی های تجاری، پوستر ها و متن های بلند مانند نامه های اداری و… مناسب می باشد.اما ویژگی های گنجانده شده در برخی وزن های این فونت سبب شده تا مناسب لوگو تایپ هم باشد!
از دیگر ویژگی های این فونت می‌توان به:

هماهنگی فرم های حروف در شهداد، تعادل فضاهای پر و خالی حروف، کم شدن ارتفاع بخش های حروف که در پایین خط کرسی قرار می گیرند، وجود وزن های گوناگون، حالات جایگزین متناسب، برگرفته از خطوط کلاسیک ایرانی، هندسه ترکیبی شامل خطوط صاف و منحنی و… اشاره نمود.

تمام تلاش ما در طراحی فونت شهداد این بود که شهداد یک فونت معقول اما نوآورانه، با فناوری های نوین و در نهایت رسمی و چشم‌نواز باشد تا در عین حال که ترکیبی از وفاداری به قلم های کلاسیک و خطوط قدیمی است، به نیازهای گوناگون امروزی نیز در قالب یک قلم معاصر و نوین پاسخ دهد.امید می رود به زودی و با انتشار اوزان بیشتر این فونت،شما را در راستای رفع نیازهایتان همراهی کنیم.

فونت فارسی شهداد

  • فرمت ttf
  • کیفیت بالای طراحی فونت
  • دارای تمامی حروف فارسی، عربی و انگلیسی
  • حرفه ای و زیبا
  • حروف کامل
  • مناسب انواع سبک های مختلف طراحی گرافیک

در ضمن با دریافت این فونت آپدیت های بعدی فونت به صورت رایگان برای شما ارسال میشود.در صورت هرگونه مشکل در دریافت فایل و نصب فونت با شماره پشتیبانی در ارتباط باشید.

فونت فارسی فونت برای تولید محتوا فونت فارسی جدید فونت شهداد فونت فارسی شهداد

آموزش نصب فونت فارسی شهداد TTF در ویندوز

پس از خرید فونت و دریافت آن با نرم افزار Winrar نسبت به استخراج فایل فونت اقدام کنید.در  فولدری که استخراج شده است بر روی فایل shahdad.ttf راست کلیک کرده و گزینه Install را کلیک کنید و منتظر باشید تا فونت به صورت کامل نصب شود.

در صورتی که از ویندوز 7 به پایین استفاده می کنید فایل اصلی فونت را در پوشه فونت های ویندوز خود کپی کرده و در نرم افزار مورد نظر از آن استفاده کنید در صورتی که در هر یک از مراحل استفاده از فونت مشکل داشتید در بخش دیدگاه ها اعلام کنید

مطالعه بیشتر

حتما بخوانید!

بروزرسانی رسانی های رایگان تنها از طریق پیامرسان ایتا برای شما ارسال می شود! برای دریافت آنها به eitaa.com/codegraphic مراجعه کنید.