تایپوگرافی ملت حسین به رهبری حسین

نوع فایل
PNG
حجم فایل
703 KB
تاریخ انتشار
۷ تیر ۱۴۰۲
6,000 تومان
افزودن به سبد خرید

تایپوگرافی ملت حسین به رهبری حسین

تایپوگرافی ملت حسین به رهبری حسین

طرح  PNG و عکس دوربری شده “تایپوگرافی ملت حسین به رهبری حسین” بدون پس زمینه و با کیفیت مناسب برای استفاده در طرح های گرافیکی بدون نیاز به ادیت و تغییر در عکس می باشد. از این عکس PNG بدون پس زمینه میتوان در طراحی های مختلف استفاده کرد و به دلیل کیفیت بالا

فایل های png ( فایل گرافیکی قابل حمل )، عملاً تصاویری با فرمت پی ان جی هستند که برای فشرده سازی بدون افت کیفیت تصاویر مورد استفاده قرار می گیرند.

بدون بک گراند بودن و فرمت png به راحتی قابل استفاده میباشد و بسیار کاربردی برای استفاده در طراحی های گرافیکی شما عزیزان میباشد.این فایل به صورت png بوده و قابل کاربرد در تمامی برنامه های طراحی گرافیک میباشد و زمان شما برای پیدا کردن ، ویرایش و … تصاویر برای استفاده در طراحی را کوتاه میکند.

سعی شده که نسخه با کیفیت و بدون ایراد برای طراحان عزیز توسط دیزاین سرا جمع آوری شود تا در طراحی های خود مورد استفاده قرار دهید.

با استفاده از تصاویر دوربری شده (تصاویر png) سایت دیزاین سرا میتوانید در کمترین زمان طرح گرافیکی و تبلیغاتی خود را کامل کنید. در انتخاب تصاویر و محصولات این سایت تماما سعی شده است که بهترین تصاویر انتخاب و ارائه گردند.

تصویر با فرمت png

فرمت png

فایل های PNG جایگزینی برای فایل های JPEG بحساب نمی آیند؛ فرمت jpg یک فرمت lossy بوده اما به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند حجم و کیفیت فایل را هنگام خروجی گرفتن دستکاری کند. در مقایسه با یک فایل GIF، معمولاً تصاویر PNG، بین 10 تا 30 درصد بیشتر فشرده می شوند.

ویژگی های فرمت PNG:

  • نه تنها یک رنگ می تواند به صورت شفاف یا Transparent مورد استفاده قرار گیرد، بلکه می تواند درجه این ترنسپرنسی یا به اصطلاح opacity را نیز کنترل کرد.
  • قابلیت interlace شدن را دارد. interlaced png به تصاویری گفته می شود که برای خروجی گرفتن سریعتر یا encode کردن تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. ( مثل زمانی که به علت سرعت پایین اینترنت، تصاویر به صورت محو نمایش داده می شوند. )
  • قابلیتی به نام Gamma Correction یا اصلاح گاما دارد که میزان روشنایی رنگ یک تصویر را متناسب با سازنده نمایشگر تغییر می دهد.
  • می توان تصاویر را با رنگ اصلی، یا با یک بک گراند رنگی خاص، یا حالت transparent سیو کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • پسورد تمامی فایل ها : designsara.ir
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • راه های ارتباطی با ما:    شماره تماس:09336037909          آی دی تلگرام:atiedan@