تصاویر استوک چه هستند و چه کاربرد هایی دارند

بازدید: 1304 بازدید

به تصاویری که در سایزهای بسیار بزرگ هستند و مناسب جهت استفاده در طراحی ها و کارهای گرافیکی، چاپ و پس زمینه سیستم های بزرگ می باشند، تصاویر استوک گفته می شود.

تصاویر استوک

برای طراحی بنر ها استند ها و بسیاری از بروشور ها و کاتالوگ ها نیازمند تصاویر با کیفیتی به نام استوک یا با رزولوشن بالا هستیم که از این تصاویر می توان بدون افت کیفیت در صنعت چاپ و تبلیغات استفاده نمود. ادامه در

وبسایت Shutterstock یکی از بزرگترین سایت های ارائه دهنده تصاویر گرافیکی و موضوعی متنوع و بسیار باکیفیت در دنیا می باشد که هزینه اشتراک ماهانه در این سایت نزدیک به ۲۵۰ دلار (بیش از ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان ) می باشد.

اگر شما یک طراح حرفه هستید حتما با سایت شاتر استوک ShutterStock آشنایی دارید ، سایت ShutterStock بزرگترین سایت دانلود تصاویر با کیفیت در دنیاست که دارای آرشیو بسیار عظیم و متنوعی از عکس و طرحهای با کیفیت درموضوعات خاص و کاربردی می باشد .کیفیت بالای تصاویر و طرح های گرافیکی شاتر استوک ، این سایت رو تبدیل به پرمخاطب ترین سایت فروش عکس و طرح در جهان نموده است .عکسهای ShutterStock دارای قابلیتهای بسیار خاص از نظر رنگ بندی – زاویه دید و موضوع می باشد که برای کاربران حرفه ای بسیار ارزشمند است .

کاربرد های تصاویر وکتور

تصویر استوک به دلیل کیفیت بالا از حیث وضوح تصویر یا همان رزولوشن و بدلیل عدم داشتن ضایعات تصویری به مفهوم عدم نیاز به ادیت و ویرایش تصویر از حیث محتوا، در طراحی ها و امور گرافیکی مرتبط با چاپ و تبلغات بسیار کاربردی هستند.

تصویر استوک برای طراحان و گرافیست ها مانند یک ابزار کاربردی است.

استفاده از این تصاویر و عکس ها جلوه خاصی در طرح ایجاد میکند.

در ادامه چند نمونه تصویر استوک با موضوع میوه پرتقال را میتوانید مشاهده کنید.

تصاویر استوک چه هستند و چه کاربرد هایی دارند

مطالعه بیشتر